علی گرافیک  (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

علی گرافیک (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

اینجا دنیای گرافیک و ادیت و نرم‌افزاره ... آموزش ادیت ... معرفی کلی نرم افزار های گرافیکی و کاربردی
علی گرافیک  (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

علی گرافیک (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

اینجا دنیای گرافیک و ادیت و نرم‌افزاره ... آموزش ادیت ... معرفی کلی نرم افزار های گرافیکی و کاربردی

HotSpot Shield Cracked Windows

دانلود فیلتر شکن HotSpot Shield برای کامپیوتر با کرک دائمی 

 سلام این فیلتر شکن جایی گیر نمیاد شما میتوانید رایگان از ما بگیرید . برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

 این نسخه ویندوز فیلترشکن (vpn) HotSpot Shield است که می توانید روی کامپیوتر و لپتاپ خود نصب کنید.


لینک دانلود 

دانلود


آموزش نصب :

فایل را که دانلود کردید از حالت فشرده خارج کنید (روی فایل کلیک راست و گزینه Extract here را بزنید تا از حالت فشرده خارج شود)

بعد فولدری که ایجاد میشه را باز کنید و فایل با پسوند exe را باز کنید (همان فایلی که لوگو برنامه را دارد اسم فایل : HotspotShield-8.7.1-plain-773-PreActive.exe) ، بعد از باز کردن فایل همینطور روی next بزنید و آخر هم inistal ، یعنی همزمان که فایل باز شد فقط نکست و اخر هم اینیستال بزنید تا نصب بشه ، بعد هم میتونید برنامه را باز کنید و ازش استفاده کنید .

اگر هم برنامه را باز کردید و ارور داد یک پوشه هست که توش یک عکس و فایل پچ است عکس را باز کنید اگر مثل ارور برنامه شما بود فایل پچ را راست کلیک کرده و به صورت Run as Administaor باز کنید و تمام . اگر هم برنامه شما ارور نداد نیاز نیست فایل پچ را باز کنید . 


لینک دانلود 

دانلود


اگر هم سوال یا مشکلی داشتید در بخش نظرات مطرح کنید تا جواب بدهم .

خدانگهدار .

نظرات 12 + ارسال نظر
abas پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:36

داداش پسورد این فایل زیپ چیه

zahra دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 01:22

سلام ، خیلی خیلی ممنون

من خیلی وقت بود دنبال فیلترشکن ویندوز بودم .
تلگرام دسکتاپ را نصب کرده بودم و نیاز به فیلترشکن داشتم
ولی هرجا سرچ کردم پیدا نکردم

الان که تو وبلاگت گذاشتی و دیدم سریع نصب کردم
سریع و بدون مشکل هم نصب شد و خیییلی هم راضیم
برای تلگرام هم خیلی خوبه و سرعتش هم خیییییلی بالاست

واقعا ممنونم ازت

R.k چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:54

دمت گرم
یک سوال کرکش دائمی است ؟

ممنون
بله کرکش دائمی است .

هادی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:46

سلام چرا هر سروری رو می زنم مینویسه select another server
ولی کار میکنه

اون باگه اشکالی نداره برای منم میزنه ولی وصل میشه

pedram چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:43

عالی تا 600 سال دیگه کار میکنه

کار که میکنه البته اگه هممون زنده بودیم استفاده کن

مهراب چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:39

کارت عالیه

ممنون نظر لطفتونه

Armin چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:36

خیلی ممنون واقعا عالی عمل میکنه

خواهش میکنم

مهدی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:05

دمت گرم مدیونتم پسر
بخدا خیلی گشتم
خدا اجرت بده

خواهش میکنم این حرفت روزمو ساخت :)

نگار سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 15:04

عالیییییی
اگه تونستی بیشتر فیلترشکن بزار

چشم
سعی می کنم حتما کلی فیلترشکن های اندروید و ویندوز ، بزارم تو وبلاگ
و اینکه چون بعضی فیلترشکن ها برای بعضی دستگاه ها باز نمیشه
چندین فیلترشکن در وبلاگ قرار میدم که همشو بتونید امتحان کنید .
و فیلترشکن های کرک شده و پرسرعت را میزارم که لذت ببرید (یعنی فیلترشکن هایی که باید بابتش پول بدید را من نسخه کرکش را میزارم و میتونید رایگان ازش استفاده کنید)
بیشتر فیلترشکن های پولی هم سرعتشون بالایه

در کل کلی فیلترشکن میخام براتون تو وبلاگ قرار بدم

حسن سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 14:57

عالییی بود
فقط اینکه اگه تونستی نسخه اندرویدش را هم بزار .

چشم
نسخه اندرویدش را تا نسخه کرکش را پیدا کنم و یک سری کارا انجام بدم ،
بعد 5 روز دیگه تو وبلاگ قرار میدم . یعنی 1400/2/5 میزارم تو وبلاگ

امیر سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 14:52

ممنون ، خیلی وقت بود دنبال فیلترشکن ویندوز بودم
خیلی خیلی ممنون

خوشحالم که به هدفتون رسیدید
خواهش می کنم

علی سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 06:39

عالییییی بود ، من نصب کردم و الان ازش استفاده می کنم . سرعتش خییلی خوبه و هیچ مشکلی هم نداشت .
ممنونم

خداروشکر
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد