علی گرافیک  (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

علی گرافیک (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

اینجا دنیای گرافیک و ادیت و نرم‌افزاره ... آموزش ادیت ... معرفی کلی نرم افزار های گرافیکی و کاربردی
علی گرافیک  (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

علی گرافیک (گرافیک-ادیت-نرم افزار)

اینجا دنیای گرافیک و ادیت و نرم‌افزاره ... آموزش ادیت ... معرفی کلی نرم افزار های گرافیکی و کاربردی

اهداف و روش کار وبلاگ


سلام خدمت رفقای گرافیکی 

لطفا در بخش کامنت ها و بخش نظرات  ، نظر خودتون را بنوسید 

و یا اگر نرم  افزار یا آموزشی می خواهید بگید که من در وبلاگ بزارم . 

  

 این کانال در راستای آموزش و معرفی نرم افزار ها 

ایجاد شده  و بیشتر برای رفع مشکل های شما 

یعنی شما آموزشی که می خواهید در بخش نظرات می نویسی 

یا اینکه از قسمت تماس با من پیامت را شخصی برای من ارسال می کنی 

و اون آموزش یا اون نرم افزار را در بلاگ میزارم 


البته خودم هم یک کانال آپارات ، یوتیوب ، اینستاگرام دارم که ویدیو آموزشی 

توش آپلود می کنم 

و نرم افزار هایی که اونجا میگم را لینک دانلودش را در بلاگ میزارم


و کلی مطالب دیگه که هیجا پیدا نمی کنید 

قراره در این وبلاگ گذاشته بشههه 


پس حتما نظرت را در بخش کامنت ها بنویس

خدانگهدار

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 05:27 https://aligraphic1.blogsky.com/

اگر در خواست و نظری داری حتما این پایین در بخش نظرات بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد